November 20-án adták át a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket felsorakoztató Prizma Kreatív PR Díj elismeréseit. Az ACG Pro ebben az évben is az élmezőnyben végzett a versenyen: két ezüst és három bronz díjunkkal bekerültünk a legjobb 3 kommunikációs ügynökség közé.

A 2018-as Prizma döntőjébe összesen 78 shortlistes munka került, ezek közül választotta ki idén a szakmai zsűri – kreativitás, stratégia és hatékonyság alapján – a legjobb pályázatokat. A díjátadót két ezüst és három bronz Prizmával zártuk.

Az Esemény mint PR-eszköz kategóriában két díjat sikerült elhoznunk: bronz Prizmát kapott az adidas-nak szervezett Parley for the Oceans közösségi futás, az E.ON Hungáriának készített Energy Globe Magyarország kampányunkat pedig ezüsttel díjazták a versenyen.

Szintén ezüstöt ért az E.ON Vigyázz a madárra! madárvédelmi kampánya Reputáció- és issue management kategóriában, Szponzoráció kategóriában pedig egyedüliként díjazták az E.ON és a blinkee.city fenntartható kezdeményezését.

Az AbbVie-nek készített hepatitis C kampányunk Gyógyszerek és gyógyászati készítmények kategóriában bronz helyezést ért el.