Hegedüs Herta és Maróti Tímea a Young Lions hazai előválogatóján első helyezést értek el, így ők utazhattak Cannes-ba, ahol minden tudást és kreativitást beleadva készítettek el egy teljes körű PR stratégiát mindössze 24 óra alatt.

YoungLions2

Kollégáink PR kategóriában több mint 30 nemzetközi csapattal versenyeztek együtt a cannes-i versenyen. A feladat idén egy olyan kreatív ötlet és stratégia kidolgozása volt, ami felhívja az emberek figyelmét a nem fenntartható élelmiszertermelés környezeti hatásaira, elsősorban az erdőirtásokra. A kreatív folyamatot bemutató PR koncepció kidolgozására összesen 24 óra állt rendelkezésükre, és a beadott munkákat a Cannes Awards shortlist zsűrije értékelte. A lányok a verseny mellett az előadásokra és díjátadókra is hivatalosak voltak, így végig élvezhették a fesztivál adta lehetőségeket.

Nagyon büszkék vagyunk kollégáinkra, hogy ilyen profi és kreatív munkával képviselték az ACG PRo-t a Young Lions cannes-i döntőjén!

YoungLions