A UPC Magyarország által meghirdetett Nagy Tuning Show verseny kapcsán készítettünk egy online kutatást arról, hogyan viszonyulnak a hazai vállalkozások a digitalizáció kérdéséhez. Kiderült, nagyok az elvárások a vállalkozók felé: a felhasználók mintegy 80%-a ugyanis erős online jelenlétet vár el tőlük, és bár a vállalkozók szinte kivétel nélkül fontosnak tartják az üzleti célú digitális megoldásokat, csak mintegy harmaduk tud valóban jól eligazodni a honlapok, applikációk és a közösségi média világában.

prezibe_upc_B2B_business tuning infografika prezibe_1920x1080px_vallalkozasok online jel 2

A hazai kis- és közepes vállalkozások online jelenlétét felmérő kutatás egyértelműen rávilágított arra is, hogy a digitalizációnak kézzelfogható üzleti haszna van a KKV-k esetében, hiszen az internetet aktívan használó vállalkozások 66%-a forgalomnövekedést, 60%-uk pedig érdeklődésnövekedést érzékelt az online eszközök használatának köszönhetően.
A kutatás eredményeivel az MTI mellett pedig olyan nagy hazai sajtóorgánumok foglalkoztak, mint a 24.hu vagy a Magyar Nemzet.