DSC_0687_870

Idén tizedik alkalommal adták át a Bolyai János alkotói díjat május 29-én a Magyar Tudományos Akadémia épületében. Az elismerést Dr. Áder János köztársasági elnök adta át Barabási Albert-László fizikus-hálózatkutatónak, akit a közvélemény – többek között – a nemrég megjelent A képlet című munkája kapcsán ismerhet, amiben a siker és az ahhoz vezető út egyetemes törvényszerűségeit kutatja. Ezután is gratulálunk az idei díjazottnak! Megtisztelő, hogy az Alapítvány 2011 óta minket választ kommunikációs

Bővebben...

UNICREDIT_GAZDALKODJ_VLOGOSAN_067_870

Újságírók és gyerekeik tesztelhették először az UniCredit Bank és a Bizniscool, pénzügyi tudatosságot erősítő tananyagát Ügyfelünk, az Unicredit Bank a Bridge Bizniscoollal közösen friss szemléletű, naprakész tananyagot dolgozott ki 11-14 éves gyerekek számára. A „Gazdálkodj vlogosan!” program indulásaként újságírók és gyerekeik próbálhatták ki elsőként az új tananyagot. A gyerekek egy vlogger vállalkozás kulisszái mögé tekinthettek be, kipróbálhatták lépésről-lépésre, mi kell ahhoz, hogy egy véleményformáló márkája sikeres legyen, és közben játékos formában ismerkedhettek meg alapvető pénzügyi

Bővebben...

LAB_1345_870

Új évaddal jelentkezik ősztől a VIASAT3 saját gyártású sorozata, a 200 első randi. A nagysikerű magyar széria második szezonjának forgatása már javában zajlik, így hamarosan ki is derül, hogyan folytatódnak Luca kalandjai és mi lesz a nagy fogadás eredménye, a már megismert és megszeretett karakterek mellett pedig új szereplők is színre lépnek. A 200 első randi a VIASAT3 eddigi legnagyobb költségvetésű saját gyártású sorozata, amelyben olyan nevekkel találkozhatunk, mint Gáspár Kata, Szerednyey Béla, Trokán Péter,

Bővebben...

1204_PRO_honlap_PRizma_hír

November 20-án adták át a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket felsorakoztató Prizma Kreatív PR Díj elismeréseit. Az ACG Pro ebben az évben is az élmezőnyben végzett a versenyen: két ezüst és három bronz díjunkkal bekerültünk a legjobb 3 kommunikációs ügynökség közé. A 2018-as Prizma döntőjébe összesen 78 shortlistes munka került, ezek közül választotta ki idén a szakmai zsűri – kreativitás, stratégia és hatékonyság alapján – a legjobb pályázatokat. A díjátadót két ezüst és három bronz

Bővebben...

IMG_9952

Idén kilencedik alkalommal adták át a tudományos életben betöltött meghatározó szerep elismeréséért járó Bolyai-díjat, amelyet ezúttal egy női tudós, É.Kiss Katalin nyelvész vehetett át. Ügynökségünk 2011 óta dolgozik a díjátadó általános sajtókapcsolati és PR tevékenységén, illetve stratégiai kommunikációs tanácsadást is biztosítunk

Bővebben...

SBT_4150

Rendhagyó bulival köszöntöttük az adidas Originals urbán nomádoknak tervezett sneakereit. A korábbi klasszikusok jellemzőit egyesítő NMD kollekció legújabb darabjait a Pig Shoesban rendezett VIP premieren mutattuk be a budapesti fiataloknak. A rendezvényre számos hazai híresség, vlogger és művész érkezett: Iszak Eszti, Miskovits Marci, a Punnany Massifos srácok és a Kelemen Kabátban tagjai is kíváncsiak voltak a frissen debütáló adidas

Bővebben...

A február 8-án megrendezett díjátadó partin az ACG Reklámügynökséggel közösen vehettük át az M+lista által kiosztott leghatékonyabb, illetve legsikeresebb hazai ügynökségének járó díjakat, de a PR Toplistán is előkelő helyen végeztünk. A PR Toplista legnagyobb meglepetését évről-évre az ACG PR divíziója okozza látványos előremenetelével: tavalyelőtt a kilencedik, tavaly az ötödik, idén pedig már a második helyen végeztünk a  díjátadón, amely immáron harmadik éve rangsorolja a reklám- és PR-versenyeken elért eredményeik alapján a hazai ügynökségeket és megbízóikat.

Bővebben...

Bronzzal jutalmazta a DMBP (Digital Media Best Practice) zsűrije az AbbVie megbízásából készített pszoriázis kampányunkat. A Pikkelysömörösként az élet – társadalmi kísérlet Sarka Katával kampány során Kata három napon keresztül viselte a pikkelysömör tüneteit kezén és posztolt felületeire naponta, úgy, hogy látszódjanak ezek a tünetek. A hatás nem maradt

Bővebben...

díjátadó_04

A Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek készített Nekem is fáj! arany, a Bátor Tábornak készített Bátrak, illetve a Budapest Taxi megbízásából megvalósult Bud Almighty pedig bronz pengét nyert a díjátadón. Az ACG Reklámügynökséggel karöltve összesen tizenöt díjat vehettünk át a péntek esti ceremónián, melyek közül háromban komoly szerepe volt a PR lábnak, a PRO Kommunikáció kivitelezésében. Ebben az évben a Társadalmi célú megoldások kategóriában szerepeltünk a legeredményesebben, emellett külön öröm számunkra, hogy Nekem is fáj! kampányunkat PR

Bővebben...