Idén tizedik alkalommal adták át a Bolyai János alkotói díjat május 29-én a Magyar Tudományos Akadémia épületében. Az elismerést Dr. Áder János köztársasági elnök adta át Barabási Albert-László fizikus-hálózatkutatónak, akit a közvélemény – többek között – a nemrég megjelent A képlet című munkája kapcsán ismerhet, amiben a siker és az ahhoz vezető út egyetemes törvényszerűségeit kutatja. Ezután is gratulálunk az idei díjazottnak! Megtisztelő, hogy az Alapítvány 2011 óta minket választ kommunikációs
Bővebben...Hírek
Újságírók és gyerekeik tesztelhették először az UniCredit Bank és a Bizniscool, pénzügyi tudatosságot erősítő tananyagát Ügyfelünk, az Unicredit Bank a Bridge Bizniscoollal közösen friss szemléletű, naprakész tananyagot dolgozott ki 11-14 éves gyerekek számára. A „Gazdálkodj vlogosan!” program indulásaként újságírók és gyerekeik próbálhatták ki elsőként az új tananyagot. A gyerekek egy vlogger vállalkozás kulisszái mögé tekinthettek be, kipróbálhatták lépésről-lépésre, mi kell ahhoz, hogy egy véleményformáló márkája sikeres legyen, és közben játékos formában ismerkedhettek meg alapvető pénzügyi
Bővebben...Új évaddal jelentkezik ősztől a VIASAT3 saját gyártású sorozata, a 200 első randi. A nagysikerű magyar széria második szezonjának forgatása már javában zajlik, így hamarosan ki is derül, hogyan folytatódnak Luca kalandjai és mi lesz a nagy fogadás eredménye, a már megismert és megszeretett karakterek mellett pedig új szereplők is színre lépnek. A 200 első randi a VIASAT3 eddigi legnagyobb költségvetésű saját gyártású sorozata, amelyben olyan nevekkel találkozhatunk, mint Gáspár Kata, Szerednyey Béla, Trokán Péter,
Bővebben...November 20-án adták át a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket felsorakoztató Prizma Kreatív PR Díj elismeréseit. Az ACG Pro ebben az évben is az élmezőnyben végzett a versenyen: két ezüst és három bronz díjunkkal bekerültünk a legjobb 3 kommunikációs ügynökség közé. A 2018-as Prizma döntőjébe összesen 78 shortlistes munka került, ezek közül választotta ki idén a szakmai zsűri – kreativitás, stratégia és hatékonyság alapján – a legjobb pályázatokat. A díjátadót két ezüst és három bronz
Bővebben...Idén kilencedik alkalommal adták át a tudományos életben betöltött meghatározó szerep elismeréséért járó Bolyai-díjat, amelyet ezúttal egy női tudós, É.Kiss Katalin nyelvész vehetett át. Ügynökségünk 2011 óta dolgozik a díjátadó általános sajtókapcsolati és PR tevékenységén, illetve stratégiai kommunikációs tanácsadást is biztosítunk
Bővebben...Rendhagyó bulival köszöntöttük az adidas Originals urbán nomádoknak tervezett sneakereit. A korábbi klasszikusok jellemzőit egyesítő NMD kollekció legújabb darabjait a Pig Shoesban rendezett VIP premieren mutattuk be a budapesti fiataloknak. A rendezvényre számos hazai híresség, vlogger és művész érkezett: Iszak Eszti, Miskovits Marci, a Punnany Massifos srácok és a Kelemen Kabátban tagjai is kíváncsiak voltak a frissen debütáló adidas
Bővebben...A PR kategória második helyén végeztek kollégáink - Keserü Vagyim PR szövegíró és Molnár Judit senior PR specialista - a Cannes Young Lions hazai előválogatóján. A versenyfeladat egy mindkettőjük számára testhezálló koncepció kidolgozása volt, ugyanis egy népszerű sörmárka alkoholmentes termékének kreatív bevezetésére kellett kampánytervet
Bővebben...A február 8-án megrendezett díjátadó partin az ACG Reklámügynökséggel közösen vehettük át az M+lista által kiosztott leghatékonyabb, illetve legsikeresebb hazai ügynökségének járó díjakat, de a PR Toplistán is előkelő helyen végeztünk. A PR Toplista legnagyobb meglepetését évről-évre az ACG PR divíziója okozza látványos előremenetelével: tavalyelőtt a kilencedik, tavaly az ötödik, idén pedig már a második helyen végeztünk a díjátadón, amely immáron harmadik éve rangsorolja a reklám- és PR-versenyeken elért eredményeik alapján a hazai ügynökségeket és megbízóikat.
Bővebben...Bronzzal jutalmazta a DMBP (Digital Media Best Practice) zsűrije az AbbVie megbízásából készített pszoriázis kampányunkat. A Pikkelysömörösként az élet – társadalmi kísérlet Sarka Katával kampány során Kata három napon keresztül viselte a pikkelysömör tüneteit kezén és posztolt felületeire naponta, úgy, hogy látszódjanak ezek a tünetek. A hatás nem maradt
Bővebben...A Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek készített Nekem is fáj! arany, a Bátor Tábornak készített Bátrak, illetve a Budapest Taxi megbízásából megvalósult Bud Almighty pedig bronz pengét nyert a díjátadón. Az ACG Reklámügynökséggel karöltve összesen tizenöt díjat vehettünk át a péntek esti ceremónián, melyek közül háromban komoly szerepe volt a PR lábnak, a PRO Kommunikáció kivitelezésében. Ebben az évben a Társadalmi célú megoldások kategóriában szerepeltünk a legeredményesebben, emellett külön öröm számunkra, hogy Nekem is fáj! kampányunkat PR
Bővebben...